Cusco

2010.04.29. 21:27

    szintkülönbség                                                                  

Alberge nem alberge, végül csak feljutottunk egy belföldi gépre ami eldobott minket Cuscoba. Repülés közben még ébredeztem, de ha sikerült volna se segít rajtam sokat... Lima az óceán partján fekszik Cusco 35OOm magasan, ebből és gyér hegymászási tapasztalatomból adódóan úgy megcsapott a szintkülömbség, hogy nem hittem a szememnek, fülemnek.

 Újra beindult és hetente frissül a Délami blog!

Peti Mont Blanc túrákkal a háta mögött, ugrándozva haladt átlag egy utcával előttem:) Én szédelegve, mint amikor  az ember álmában valami sűrű közegben próbál előrejutni támolyogtam mögötte. Szállásadónk Don Carlos egy spanyol hódítók leszármazottjának benyomását keltette. Mint később  kiderült egyszerű spanyol bölcsész aki ide költözött. Látva zöld fejemet ágynyugalmat későb kokatea fogyasztást javasolt. Ágynyugalmat nem lelhettem, így vártunk egy 1Opercet és jelentkeztünk a teáért.

A tea nem vert oda különösebben, az ősi Cusco meg csak ránk várt..

 

 

Barátaink! Az  InterzonArt hamarost angolul áll rendelkezésetekre!

 

 

 hamarost..

Visszatérve a gondolathoz, mely szerint kevesebb megivott sörből rakjuk össze a szárazföldi útiköltséget. Ez borult mert kinn csak mi ketten ittunk sört, így mint piachoz a mi igényeinkhez igazították a  mutatókat. Ami annyit tesz hogy kinn egy Literest nyomnak a kezedbe egy fél lityi áráért. És ez már a Madrid Sao Paolo járaton elkezdődött. Igaz itt még O,33asokkal dobáltak. Szerintünk vízezték gyárilag, nehogy nagyon bekarmoljanak az utasok. Amúgy nem t'om ki, hogy van ezzel a magasnyomáson sörözéssel..

folyt köv...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szamarpiramis.blog.hu/api/trackback/id/tr701962953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása